Upozornění! Z technických důvodů budeme vaše objednávky expedovat se 3-4 denním zpožděním. Omlouváme se za případné komplikace. Děkujeme za pochopení.

Wobenzym

Wobenzym je přípravek proti zánětům, otokům a poruchám imunity. Je znám a ve světě se prodává již přes 40 let. U nás se řadí mezi registrované volně prodejné léky. K dispozici je v baleních Wobenzym 40, Wobenzym 200, Wobenzym 300 a Wobenzym 800 tablet. Wobenzym je přípravek složený z vhodně sestavené kombinace enzymů. Ty mají mnohé účinky, například – pozitivně ovlivňovat imunitu, tlumit záněty a otoky a do jisté míry i rozpouštět krevní sraženiny. Enzmymy zejména urychlují průběh zánětu a zmírňují jeho následky, zároveň přispívají k lepšímu vstřebávání otoků a krevních výronů. Obsažený rutin pozitivně upravuje propustnost cévní stěny. WOBENZYM také snižuje viskozitu krve, čímž zlepšuje krevní oběh v malých cévách.

Příklady použití Wobenzymu

• Otoky po úrazech,
  • lymfedémy – otoky vznikající poruchou odtoku lymfy,
  • pooperační stavy po chirurgických zákrocích,
  • záněty povrchových žil,
  • artróza,
  • chronické a opakujicícé se záněty v oblasti nosu, uší a krku, horních i dolních cest dýchacích, močového a pohlavního ústrojí, trávicí trubice, kůže aj.

Wobenzym dávkování

Léčba se zahajuje dávkou 3×5 až 3×10 tablet denně. V souvislosti s ústupem chorobných projevů se dávkování postupně snižuje až na udržovací dávku 3×3 tablety denně.

K dispozici nejsou žádné produkty - pokračujte na naší nabídku