Co je Kaloba?

Kaloba je účinný rostlinný lék s unikátním složením. Obsahuje extrakt z kořene jihoafrické pelargónie (Pelargonium sidoides - EPs 7630).

Proti čemu Kaloba pomáhá

Kaloba je přírodní lék pro děti i dospělé, který pomáhá při onemocnění dýchacích cest (akutní bronchitidě). Užívejte, když vás trápí:

• suchý dráždivý kašel (bolesti při kašli)
  • vhlký kašel (nemůžete vykašlat hlen)
  • škrábání v krku
  • rýmě

Kdy Kalobu použít

Asi 90% infekcí dýchacích cest je zpočátku způsobeno viry, proti kterým neúčinkují antibiotika. Léčba těchto běžných infekcí je často podceňována. Pokud však začnete s léčbou včas, je možné zabránit zhoršení nemoci.

Proto přípravek Kaloba použijte včas, již od prvních příznaků. Nejen že vám uleví a zmírní příznaky, ale pomůže urychlit léčbu a tím zkrátí dobu pracovní neschopnosti či absenci dětí ve škole.

Co je EPs 7630

EPs 7630 je speciální výtažek z jihoafrické pelargonie, jehož učinky využívají lidé již po staletí. Pelargonie je vylmi složité pěstovat na plantážích a trvalo spoustu let než se podařilo založit plantáže s těmito rostlinami. Extrakt vzniká v kořene této rostiliny a sběr je možný jen jednou za 3 roky.

Upozornění

Přípravek Kaloba obsahuje 13% obj. ethanolu. Proto těhotné a kojící ženy a u dětí s rizikových skupin je třeba konzultovat léčbu s lékařem.

Dávkování

Dospělí a dospívající od 12 let užívají 3x denně 30 kapek. Děti ve věku 6-12 let užívají 3x denně 20 kapek. Dětem od 1 do 5 let se podává 3x denně 10 kapek. Po ústupu příznaků se doporučuje pokračovat v léčbě Kalobou ještě pár dní, aby se zabránilo návratu nemoci. Doba trvání léčby by neměla přesáhnout 10 dní.