530 330 631 Po-Pá 7:00 - 16:30
0 ks 0 Kč
Úvod Poradna Věrnostní program Obchodní podmínky Články o zdraví Kontakt
Registrace Přihlášení
Věrnostní program
Kategorie vaše potíže
akční nabídka

Poradna

Dotaz: 16.10.2017Od: Luksikova

Prosim o radu,chtela jsem si objednat,jenze ve Vasi nabídce není vet.pripravek Karsivan 50.Je to tak nebo se mylim_Dekuji za odpoved

Odpověď:

Dobry den,

ano, takyto pripravok nas dodavatel neeviduje, preto ho nemame v ponuke.

s pozdravom prvni lekarna

Dotaz: 4.10.2017Od: IRENA

DOBRÝ DEN RÁDA BYCH NA SVOU PRVNÍ OBJEDNÁVKU UPLATNILA SVÉ KREDITY, BOHUŽEL DOŠLO K SITUACI ŽE JSEM SE KE SVÉMU NÁKUPNÍMU KOŠÍKU VRÁTILA PO NĚKOLIKA HODINÁCH A NEVŠIMLA JSEM SI ŽE MĚ SYSTÉM ODHLASIL A TUDÍŽ SE MI UPLATNĚNÍ KREDITŮ NEZOBRAZILO, JDE TO UDĚLAT ZPĚTNĚ? OBJEDNÁVKA Č. 17631643, POČET KREDITŮ 3000

Odpověď:

Dobry den,

ak je uz objednavka vytvorena, nejde uz spetne nacitat kredity. Budete ich mate stale k dispozicii, takze ich mozete vyuzit pri dalsej objednavke.

s pozdravom prvni lekarna

Dotaz: 4.10.2017Od: Monika Matějková

Dobrý den, nyní jsem udělala objednávku č. 17661547, ale chi ji stornovat.Potřebuji platit platební kartou. Jsem zvolila chybný způsob platby. Děkuji. Objednávku provedu opakovaně.Děkuji.Monika Matějková.

Odpověď:

Dobry den,

Vasu objednavku sme stornovali,

s pozdravom prvni lekarna

Dotaz: 28.9.2017Od: Skodova

Dobrý den,včera jsem se zaregistrovala a úspěšně přihlásila. Chtěla jsem si objednat( žvýkačky Nicorette Icemint.) Chtěla jsem je poslat jako balík na poštu s platbou dobírku. Nešlo mi odeslat objednávku.chtelo to " pobočku pošty"- psala jsem adresu,PSČ i ulici a číslo,ale stále se tam objevovalo zadejte pobočku pošty? Co s tím,jak to tam mám napsat? Škodová

Odpověď:

Dobry den,

do kolonky mesto napisete mesto, do kolonky PSC cislo a potom kliknete na „HLEDAT“. System Vam vyhlada podla tychto udajov postu, ktoru budete mat napisanu v riadku pod tym kde ste pisali psc. Tuto postu potom zakliknete ako dorucovaciu adresu.

s pozdravom prvni lekarna

Dotaz: 25.9.2017Od: Karla Strnadlová

Funguje Váš věrnostní program? Chtěla jsem se přihlásit, ale přišlo hlášení Neplatné JMÉNO nebo HESLO. Nechala jsem si tedy poslat nové heslo a opět jsem se nemohla přihlásit. Znovu se zaregistrovat nemohu, protože na svou e-mailovu adresu již zaregistrována jsem. Děkuji za odpověď.

Odpověď:

Dobry dem,

ano, prihlasovanie nam funguje, prave sme ho vyskusali. Skuste si prosim skontrolovat, ci ste nemali zapnutu anglicku klavesnicu alebo funkciu Caps lock,

s pozdravom prvni lekarna

Dotaz: 21.9.2017Od: vlčková markéta

Lze platit platební kartou ČSOB Benefit plus, nebo je nutné generovat fakturu, kterou dáme uhratit tímto bonusovým systémem. Nebo jen hotově na pokladně ? Zkoušela jsem zadat elektronicky platbu pře Benefit a omylem se mi odeslala objednávka-prosím o zrušení. Děkuji

Odpověď:

Dobry den,

platobnou kartou sa platit da jedine pri osobnom odbere v lekarni. Karty benefit plus vsak neprijimame.

Ak chcete platbu stornovat, musite nam ziadost o storno objednavky napisat priamo na mail, takto z dotazu a bez udania cisla objednavky vasu objednavku nevieme vyhladat ani stornovat,

s pozdravom prvni lekarna

Dotaz: 20.9.2017Od: Radana Hlobilová

Dobrý den, měla bych zájem o magnesium taurate, můžete mi, prosím, poradit s výběrem? Děkuji. R. Hlobilová

Odpověď:

Dobry den,

na nasom eshope nemame dostupne ziadne pripravky s obsahom magnesium tauratu,

s pozdravom prvni lekarna

Dotaz: 18.9.2017Od: velacek

MAM OBJEDNAVKU ZA 2324 kč a zaplatim prevodom na učet v CZK ale balik chcem dodat na slovensko

Odpověď:

Dobry den,

pri Vasom dotaze neuvadzate ani Vase meno, ani cislo objednavky, preto vasu objednavku nedokazeme dohladat. Eshop prvni-lekarna.cz sluzi na objednavky vramci CR. Ak chcete objednat balik na SR, musite tak urobit jedine cez nas slovensky eshop prva-lekaren.sk.

Niektore produkty su totizto volnopredajne v CR ale na recept na SK, preto sa moze zdat, ze na ceskej stranke je produkt dostupny a na sk nie je.

s pozdravom prvni lekarna

Dotaz: 15.9.2017Od: Miluše Macková

Dobrý den včera jsem u Vás dělala objednávku pod č. 17629402 vše bylo potbrzeno ... ale info na mail plus platební podmínky nepřišly... byla zvolena platba předem...prosím jukně te mi na to ..a prosím o info abych eventuálně objednala jinde.Děkuji moc M.Macková

Odpověď:

Dobry den,

automaticke potvrdenie vasej objednavky spolu s udajmi pre platbu vopred su zasielane automaticky a ihned po vytovreni objednavky. Niekedy sa stane, ze mail omylom pride do zlozky SPAM. Skuste si ju skontrolovat, my Vam pre istotu posleme este raz mail s platobnymi udajmi na mail.adresu uvedenu v objednavke. Ak vam zase ziaden mail nepride, je mozne, ze mailova adresa bude chybne uvedena, kontaktujte nas potom na t.c. 530330631

s pozdravom prvni lekarna

Dotaz: 12.9.2017Od: Lenka

Prosim vas mate vydejni misto i ve Varnsdorfu?Dekuji Lenka

Odpověď:

Dobry den,

nie, osobny odber je mozny len v nasich 4 lekarnach v Jihomoravskem kra­ji,

s pozdravom prvni lekarna

 



získej 3 000 kreditů Nechci slevu na nákup, raději si připlatím.