530 330 631 Po-Pá 7:00 - 16:30
0 ks 0 Kč
Úvod Poradna Věrnostní program Obchodní podmínky Články o zdraví Kontakt
Registrace Přihlášení
Věrnostní program
Kategorie vaše potíže
akční nabídka

Poradna

Dotaz: 8.8.2018Od: Jitka

Moc prosím, potřesbuji změnit platbu u objednávky č. 18631159 ... na bankovním převodem Děkuji

Odpověď:

Dobry den,

Vasa objednavka bola zmenena,

s pozdravom prvni lekarna

Dotaz: 8.8.2018Od: Dvorak

Dobrý den, mám zboží v košíku a nemohu objednat. je zde pouze kolonka přepočítat a pokračovat v nákupu, pokračovat v objednávání nelze.Prosím o radu. Děkuji. Dvořáková

Odpověď:

Dobry den,

ak sa zobrazi prepocitat, znamena to, ze ste v kosiku asi menil mnozstvo objednaneho tovaru, preto treba najprv kosik „aktualizovat“-prepocitat a tak mozete pokracovat dalej,

s pozdravom prvni lekarna

Dotaz: 7.8.2018Od: Stanislav Škodák

Dobrý den co je teď na posílení žil.Kupoval jsem cilkanol.Děkuji za odpověď

Odpověď:

Dobry den,

ano, cilkanol je este stale dostupny, okrem toho je tych pripravkov hodne – Diovenal, Cantalin, Diohes, Mobivenal, Dobica…

s pozdravom prvi lekarna

Dotaz: 3.8.2018Od: Alena Košanová

Dobrý den, isopropylalkohol prodáváte pouze do lékáren nebo si ho mohu objednat i jako běžný zákazník ? Děkuji

Odpověď:

Dobry den,

predava sa po 1000ml baleni, pri vacsom odbere mozno naskoci priplatok za hmotnost objednavky, o ktorom ste vzdy pred odoslanim balika informovana

s pozdravom prvni lekarna

Dotaz: 1.8.2018Od: Marika

Dobrý deň, môžem sa opýtať aký je rozdiel medzi tými výrobkami? https://www.prva-lekaren.sk/zbozi/3218667/tonometr-dig-omron-m6-comfort-3roky-zaru-(celimed) a https://www.prva-lekaren.sk/zbozi/2931948/tonometr-omron-m6-comfort-intelli5l-zar-(celimed)

Odpověď:

Dobry den,

ten drahsi tonometer je s novsou – inteligentnou manzetou, ktora kontrolouje spravne nasadenie manzety na pazu a mate tam predlzenu zaruku az na 5 rokov. Tento tonometer si bravaju nasi doktori do ordinacii, mame ho overeny, je naozaj kvalitny. Doporucujem,

s pozdravom Mgr. Kleščová

Dotaz: 29.7.2018Od: Otta Ošmera

Dobrý den, 17.6. jsem si objednal(č.18628317) a 19.6. mi byl dodán HemaGel...Nyní si chci objednat, vyplňuji Registraci a chcete po mně jiný email.? Co s tím.?

Odpověď:

Dobry den,

pokial ste uz registrovany, novu registraciu s rovnakym emailom nie je mozne vykonat, system vas nepusti dalej. Ak ste sa uz u nas raz registroval, pouzijte presne ten isty email, pokial ste zabudli heslo, pri registracii mate kolonku „zabudnute heslo“ bude Vam poslane na vas mail aby ste sa mohli prihlasit. Ak chcete vytvorit novu registraciu, museli by ste pouzit aj novy email.

s pozdravom prvni lekarna

Dotaz: 22.7.2018Od: Iveta Charvátová

Dobrý den, dnes jsem si u vás objednala zboží- Objednávka č. 18629042, ale bohužel to nelze zaplatit přes bránu GoPay jak jsem si zvolila, nejprve mi to napsalo že tato stránka není a i když mi přišel potvrzovací email tak na políčko zaplatit kliknout nelze. Tímto vás prosím o zaslání pokynů k platbě převodem. Předem děkuji Charvátová

Odpověď:

Dobry den,

vasu objednavku zmenine na platbu prevodom a mailom Vam budu zaslane platobne udaje,

s pozdravom prvni lekarna

Dotaz: 20.7.2018Od: Petr Slavík

Dobrý den při registraci když kliknu na tlačítkom registrovat nic se nestane

Odpověď:

Dobry den,

pre registaciu je potrebne aby ste mali vyplnene vsetky policka oznacene hviezdickou, pokial nie su, nepusti vas system registrovat sa,

s pozdravom prvni lekarna

Dotaz: 18.7.2018Od: Slaninová Ludmila

Vážení, chci si objednat u vás zboží v hodnotě cca 2.500,- Kč. Platba bude z účtu a doručení zásil.službou.Jsem u vás přihlášena a moje slevové heslo je HJCsiNg. Jde o to, že neumím objednávat přes eschop portál, navíc z "diskuzí" je zřejmé, že nebyl např. uplatněn kredit u 1.objednávky. Prosím, je možné zaslat obj.e-mailem ? Děkuji vám za zprávu Ludmila Slaninová

Odpověď:

Dobry den pani Slaninová,

je nám to luto ale objednavku za Vas nemozeme urobit, pretoze ide hlavne o cas, ktoreho mame momentalne nedostatok, z dovodu dovolenych, uz tak ledva stihame vykryvat objednavky a nemozme popri tom este za zakaznikov robit objednavky.

Nas system objednania je velmi jednoduchy, najprv sa prihlasite, na vasom konte uvidite pravdepodobne 3000 kreditov, ktore ste obdrzali za registraciu, po kliknuti na nakup polozky sa prekliknete do kosika vpravo hore,  potom vyplnite fakturacne udaje a do kolonky kredity napisete pocet kreditov, ktore chcete uplatnit, zvolite si sposob platby a po odoslani objednavky Vam pride mail, kde budete mat vsetky udaje potrebne na zaplatenie objednavky.

s pozdravom tím prvni lekarny

Dotaz: 10.7.2018Od: Blanka

Před sedmi dny jsem od vás obdržela email,že mi propadnou nasbírané kredity (za jednorazovę nákupy 3374). Při objednávce nešly uplatnit,musela jsem se znovu zaregistrovat, opět nešly uplatnit ani kredity za novou registraci (3000) a to nepočítám čas strávený se zadáním hesla!!!. Mám nepříjemný pocit, že si že zákazníků děláte legraci.Vámi uvedené tel.čislo je nedostupné!!! Žádám Vás o odečtení nasbíraných kreditů z ceny mé objednávky.Pokud to z Vaší strany není možné, považujte moji objednávku za zrušenou

Odpověď:

Dobry den p. Blanka,

kedze ste Vas dotaz pisali dna 10.7, predpokladam, ze v tento den ste sa nam pokusali dovolat. Na strankach mame uvedene, ze pocas dna 10.7 bude na ulici, kde eshop sidli vypadek energie. Z tohto dovodu bol aj telefon nedostupny. V ine dni sa k nam vzdy dovolate, telefony nam neustale zvonia, takze na nasej strane problem nebude.

Co sa tyka vasich kreditov, kedze uvadzate len meno „Blanka“ a neuviedli ste ani vase priezvisko, popripade cislo objednavky, je pre nas nemozne zistit, kde nastala chyba.

Ohladne kreditneho systemu – nazbierane kredity za objednavku su platne 12 mesiacov od obdrzania, preto Vas na tento fakt mailom upozornime, ked sa blizi doba, kedy by Vam prepadli. Dalsou podmienkou vyuzitia kreditov je objednavka nad 500 Kc, co samozrejme tiez neviem overit, kedze netusim o aku objednavku ide, ale mohol by to byt jediny problem preco by kredity neslo uplatnit. S kreditnym systemom inak nemame ziadne problemy.

Nie som si ista, ci uz v tejto dobe nie je Vasa objednavka vyexpedovana, ale ak sa chcete podrobnejsie informovat, mozete nam zavolat na cislo 530330631 a kolegyne sa pozru, kde nastal problem.

s pozdravom Mgr. Kleščová



získej 3 000 kreditů Nechci slevu na nákup, raději si připlatím.